7 Mart 2014 Cuma

Benimle Yüzmek İster Misin?

Sen hiç denedin mi sabah erken saatte kalkıp denize girmeyi? Boyunun 3-4 katı yerde yüzmeyi.Sarılacak bir yılan bile yok. Düşünsene yapayalnızsın. Bir yengeç görürsün kumda,  6 metre derinlikte suyun içine daldığında bir yengeç görürsün, ufak. Onun dünyasıdır orası. Temizdir. Çok güvenli değildir fakat yalan yoktur, aldatma yoktur. O hayatında kötülük görmemiştir. Bilmez iyiyi, kötüyü. Uçsuz bucaksız denizin her yanı dürüstlük ve saflık doludur. O kötülük görmez çünkü deniz dalgalı olduğu zamanlar kayanın içindeki yuvasına saklanır. Bekler dalganın kesilmesini. Benim hayatımdan sert dalgalar hiç eksik olmadı. Ben kaçamadım yuvama. Yalanlardan, aldatmlardan kaçamadım. Gördüm tüm kötülükleri.
Şimdi yalnızım. Kendi denizimi yaratmak istiyorum. Ancak öyle bir deniz olacak ki içinde kaya olmayacak. Çünkü hiç dalga olmayacak, kötülük olmayacak ki yengeçler rahat gezsin. Temiz ve düzenli bir deniz olacak.

Peki ya sen.

Benimle yüzmek ister misin?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder