6 Mart 2014 Perşembe

Aylaklık

Aylaklık nedir sen bilir misin? Biraz anlatayım istersen. Aylaklık sabah kalktığında elini yüzüü yıkamadan, bir yudum bile su içmeden o kupkuruz boğazından geçmesini istediğin şeyin lanet bir sigara olduğunu düşünmektir. Aylaklık o sigara bittikten sonra yataktan kalkıp acaba bugün ne olacak da ben üzülmeyeceğim, beni etkilemeyecek diye düşünmektir. Ama sadece düşünmekle kalır bu. Eğer bi aylaksan bir güvercine başka bir güvercinden gelen flört teklifine bile üzülebilirsin. Bir ağaçtan düşen yaprağa. Ya da çakmağının gazının azalmasın. Veya bir Zippo alacak paranın olmamasına bile üzülebilirsin.

Ne oldu? Bugünde mi kahvaltı yapmayı unuttun? En son ne zaman kahvaltı yaptınki zaten? Onun aynadan bir başkasına baktığını düşündüğün sabah mı kaçmıştı iştahın? Ya da… Neyse düşünmesi bile berbat ‘O’ başkasının dokunduğunu ya da ‘O’ nun bir başkasını arzuladığını. Ne oldu da düşün sanki. Ölür müydün düşünmesen? Yine üzdün kendini dostum. Yine kendini düşünmedin. Sen tam bir aylaksın adamım.

Yeni bir paket sigara alınca rahatladın mı? Düşünmüyorsun değil mi paranın ne zaman biteceğini? Ne önemi var ki. Biterse para sende bitersin bütün gün evde oturusun. Tabii bir evin kalırsa. Kalmadı mı? Öldür o zaman kendini. Zaten düşünmez ve sevmezdin sen kendini. Öldükten sonra ne olacağını da düşünmedin sen ‘O’ nu düşünmekten. Belki de bu yüzden ölüyorsun sen. Belki de ‘O’ nun yüzünden.

Peki ya buna değer miydi, ‘O’ senin hayatından önemli miydi?
Sen bir aylaksın bir sigara bile senden değerlidir. Çünkü sen bir hiçsin. Sen aylaksın dostum kendine değer vermeyen bir yaratık. Fazlalıksın sen bu dünyaya. Varlığın zarar. Ama elden ne gelir ki.

Evet duydum elinden birşey gelmez..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder