7 Mart 2014 Cuma

Kitaplar

Sanki tüm şairler ve yazarlar bizi biliyordu. Sanki onlarda bizi düşünüyorlardı. Bizi yaşıyorlardı. Yoksa ben neden her kitapta seni düşüneyim. Hemde sıradan bir kitap da değil basım yılı ben doğmadan 30 yıl önce. Ancak içinde neden sen varsın. Neden seni hissediyorum her cümlede, her kelimede neden senin kokun işliyor içime. Neden her okuduğum kitabın ardından Tanrı’ya beni bırakmaman için yalvarıyorum.
Her kitap biter güzelim. Ancak tekrar okuduğunda başka şeyler hissedebilirsin. aşka bir güzellik bulabilirsin. Benim tüm kitaplarım böyle. Tekrardan, en baştan okumaya başlıyorum. Farketmediğim birçok güzellik var, daha önce okuduğumda görmemişim. Tıpkı sana bakışım gibi. Bitti sanıyorum ancak gözlerin bana her saniye bambaşka bir güzelliği gösteriyor. Sevgini.
Her baktığımda gözlerine sevgini görüyorum. Belki de benim gözlerimin yansıması bu belki de ikimizde aynı anda aynı şeyi görüyoruz. Orasını çok düşünemem. Yalnızca kitaplarımı hergün çoğaltmaya çalışıyorum. Sonsuzluğa ulaşmak için.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder